Sider

mandag 22. oktober 2012

Litt informasjon til høst-treffet.

Her kommer litt praktisk informasjon til dei som 
skal på høst-treffet!!

Dette skriver Hjerteboden:


VELKOMMEN TIL STORDASCRAPPEN!

Første helg i november (2-4 november) er det Stordascrap.
Vi har vært så heldig å ha blitt invitert til å ha butikk på treffet,
noe som vi er svært glad for.

På treffet skal Camilla ha kurs,
og i bloggen hennes ligger det litt informasjon angående dette.
Så fredag 2 november setter vi kursen mot Stord
og alle de ivrige kortlagere/scrappere som samles der denne helgen.

Når du handler i Hjerteboden på treffet, handler du som i en nettbutikk.
Eneste forskjellen er at du finner dine varer,
og legger disse inn på din kundekonto i nettbutikken.
(Fint om du oppretter konto før du kommer på treffet)

Det er ikke nødvendig å betale for hver gang du handler.
Nettbutikken har handlekurv!
Dvs at det da bare er å legge varene i "kurven",
og på slutten av dagen kan en utføre sin betaling som nevt nedenfor.
(NB: Du må være innlogget for at "handlekurven" trer i kraft.)

Om du ikke ønsker å stå å vente i en evt kø,
så er det mulig å plukke varene sine i en pose.
Denne skriver du navnet ditt på, og legge på henvist plass.
Da kan du komme tilbake på et senere tidspunkt for å registrere ditt kjøp.
Om du ikke har handlet i nettbutikk tidligere, og er usikker på dette ?
Jeg vil sitte der hele dagen, og vil være tilgjengelig for hjelp.
(Er bare å ta kontakt)



Vi tilbyr betaling via nett (Visa/Mastercard), Paypal faktura, eller via bankoverføring i din nettbank.

OBS: Husk din brikke for evt bank-id om du bruker det, eller passord.
(Samme som du bruker for tilbang til din nettbank)


Det som er viktig å huske på å ta med seg:

Ved kortbetaling:
Ditt betalingskort (Visa/Mastercard),
(og kodebrikke om du har det.)
NB: Vi har ikke terminal, kun via nett
Ved bankoverføring:
Tilgang til din nettbank.
(Kode og passord)

Ønsker du å betale med kontanter,
så vil det også bli lagt opp en løsning også for dette.
Skulle du ha noen spørsmål nå før treffet,
så send oss en e-post på: hjerteboden@hotmail.com

Har du ennå ikke forhåndsbestilt, husk siste frist onsdag 31 oktober kl 20:00.

Nå gleder vi oss til å komme på Stordascrappen.

*
*
*
*

Her er litt informasjon til dei som 
skal gå på kurs med Camilla!!

Camilla skriver:



KURS♥KURS♥KURS!!!

Helgen 2.-4. november holder jeg kurs på
STORD!
Da er det Stordascrappen.
Kursene er fulle, og her kommer litt info til dem som har meldt seg på:)
Vi skal male med Distress Ink - re-inker
og lage kort!
Sneak Peek bilder ser du over.
♥♥♥
Selv om jeg har med Distress Ink til alle, er det fint om de som har fargene selv tar med seg.
Da sparer vi litt tid:)
Her er fargene vi skal bruke:
Vintage Photo, Tattered Rose, Aged Mahogany, Antique Linen, Walnut Stain, Weathered Wood, Stormy Sky, Pumice Stone, Black Soot, Dusty Concord, Victorian Velvet.

Glitterlimen jeg har brukt heter Stickles-Star Dust
(jeg har med noen flasker, men ta gjerne med din også om du har:))

Til skyggeleggingen rundt motivet bruker jeg Distress Markers og fargene Weathered Wood og Pumice Stone. Om noen er interessert, kan jeg vise det også:)

Alle som kommer på kurset får Italieri pensel str 0 (rund, syntetisk pensel),
men til fargelegging av håret spesielt anbefaler jeg samme pensel men i str. 00
En god pensel til skyggelegging rundt motivet er en flat bred pensel, som denne her.
Dere vil også trenge en flat bred pensel når vi skal ta gesso på bølgepappen m.m. 
Jeg har med noen pensler, men fint om de som kan tar med seg også:)

Jeg elder/sverter alle kanter på papirene og blomstene med 
Så ta med den også om du har:)

Alle kommer til å få hver sin materialpakke med alt materiale som trengs til kortet!
Alt er stanset ut og kuttet opp.
Så det eneste du trenger for å sette sammen kortet er
(jeg linker til det jeg har brukt, men om du tar med noe tilsvarende går det helt fint:))

♥♥♥

Til forberedelsene til kursene mine laget jeg noen videoer mens jeg fargela,

Her fargelegger jeg ansiktet til Tilda:
Her er resten av fargeleggingen av huden:
Her er fargeleggingen av håret:
Og tilslutt, kinnene til Tilda:
Resten får du ha til gode til vi møtes på Stord!;)
♥♥♥

Så da har du en liten forsmak på hva vi skal gjøre!:)
Håper du syntes dette så spennende ut!
♥♥♥
Alle som deltar på kurset får også 15 % rabatt på alle varene i Hjerteboden den dagen de er på kurset!!
Og om du skal forhåndsbestille varer til Stordascrappen får alle som forhåndsbestiller 10 % rabatt på alle varene i Hjerteboden. 
Mer info om dette ligger det i Hjerteboden sin nettbutikk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar