Sider

mandag 24. februar 2014

Mix mediakurs med Arnlaug!



Hei! 

Eg heiter Arnlaug, er 31 år og fra Stord. Her bur eg sammen med mannen min og to små snupper:-) Eg har holdt på med scrapping sidan 2008 og blir meir og meir hekta. Eg elsker denne hobbyen siden den er perfekt for og bevare minner samtidig som ein skaper kunst! Scrapping får meg til å slappe skikkelig av og "rømme" litt fra den travle kvardagen:-) 

Eg lager stort sett LOer, men prøver meg litt på art-journaling og kort innimellom. Sidene mine er veldig varierte og eg har ingen "fast" stil. Eg blir inspirert av utrulig mange ulike scrappere og elsker og prøve ulike teknikker. Men eg må vel sei at dei sidene som er kjekkast å lage er dei i mixed-media stil. Det er så utrulig gøy å berre leke og klæsje uten at noko blir "feil".





Eg er så heldig og få væra med i fleire designteam. Eg er DT hos Skissedilla, The Color Room, CSI ( http://csicolorstoriesinspiration.ning.com/ ) og Purple Pumpkin (http://purplepumpkincrafts.blogspot.no/ ) her finner du herlige utfordringer dersom du lager LOer:-) 
Bloggen min kan du sjekke ut her:-) http://arnlaugshobby.blogspot.no/ Så litt om kurset: 

Siden det er mixed media som er det som ligger hjertet mitt nærast blir det ein LO i denne stilen. Det som er bra her er at dåke kan bruke mykje eller lite maling, blekk og andre medium, bruke sterke eller rolige farger - ja lage ei side som er DI! Eg ønsker ikkje at alle skal gå ut etter kurset med identiske sider, så eg lager til eit grunn kit og tar i tillegg med litt ulik pynt, masse sprayar og maling:-) 
Dersom nåken ønsker å bruke distress ink på sidene er det fint om dåke har med det då eg ikkje har så mange ulike varianter.



Kurset koster kr.300 og er lørdagen kl.15:00

Har du lyst å vær med, send ein mail tilstordascrappen@sklbb.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar