Sider

onsdag 25. januar 2017

Kurs på treffet 10-12.mars

Her er info om kursene våre, og Jorunn har sagt om ett kurs blir fult, vil en av de som er påmeldt bli trukket ut og får en fin premie. Gjelder begge kursene...

Det er noen plasser igjen på begge kurs... 


Brette Herre/ Gutte kort.
Kurset holdes av Jorunn Langås, en dyktig scrapper som bor i Stavanger, hun har vært med i flere team, og er i dag hos Canvas Corp Brands.
Dette blir ett flott kurs med en sprudlende og lekende dame, for påmelding: her i tråden eller på PM til Stordascrappen
Her er det Jorunn skriver om kurset sitt:
Til dette kurset trenger du å ha med
Linjal
Taperull og lim
Score Board
Bonefolder
Et bilde hvis du vil laget et personlig kort til en spesiell person.
Favoritt stempel, hvis ikke kan du låne av meg.
Archival Ink
Dette kurset tar ca 3 til 3.5 timer.
Vi vil bruke guttefarger, det er ikke sikkert at det vil stemme overens med det bilde som dere ser her nå.
Dere får alt av papir og pynt av meg.
Pris: 350
Husk godt humør 
Vennlig Hilsen Jorunn

Kortet dere skal lage blir noe slikt som dette:









--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tag Kurs..
Tag kurs hvor du vil lære to forskjellige teknikker, begge med teknikker som er med resist. Den ene tagen bruker vi maling fra Tattered Angels fra canvas corp brand, og den andre blir med embossing, hvis vi får tid vil vi lage en tredje tag men siden jeg ikke vet om vi får tid, blir den hemmelig inntil videre.
På begge tagene vil vi bruke Distres sink lag på lag.
Det dere trenger å ha med er.
Distress tools, og hvis dere har noen favoritt distres sink som jeg ikke har, ta gjerne med, ellers vil jeg ta med min samling.
En svart tusj/penn med tynn spiss som Sharpie twin tip, og en hvit penn.
Hvis du har et favoritt bakgrunnstempel og ord stempel ta gjerne med, ellers så har jeg med meg hele min samling, som du kan låne.
Ta med stempelklosser og Archive ink svart
Ellers så vil du få alt annet du trenger av pynt og stæsj.
Kurset koster 300 kr
Og jeg vil trekke ut en av de som er med på kurset som vil få en egen liten ekstra overraskelse om kurset blir fult.
Ikke minst husk å ta med godt humør, og dere er hjertelig velkommen til å boble litt sammen med meg, mens vi finner vår kreative stil innen taglaging.
Vennlig hilsen jorunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar