Sider

søndag 25. august 2013

Presentasjon av kurshaldar Camilla Halseth.

Her kjem ein liten presentasjon av vår andre kurshaldar på høst-treffet.
Ho skal halde 2 kurs for oss.


Kurs 1 - fredag:
Kurs med Camilla Halseth - Tags med Distress

På dette kurset skal vi lage flotte tags - med baggrunner med ulike
typer blekk som Distress stains, Distress ink og flytende spraymaling
(mist). Vi skal blant annet bruke stempler, diverse pynt og fargelegge
seambindingbånd med blekk.

Vi lager 1-2 tags og kursdeltakerne kan velge blant et utvalg farger og
stempler til bakgrunnene.

Blekk, tags og pynt inngår i kursavgiften.

Kursdeltakerne må ha med (hvis de har) på kurset:

- Ink blending tool (Tim Holtz) med to svamper
- Brun og sort dye ink stempelpute (f.eks Distress Ink eller Memento) og hvis de har en permanent stempelpute (sort eller brun).
- Varmluftpistol*
- Forkle!
- Underlag som tåler maling og litt varme*
- Stor saks

Jeg kommer til å ha et par varmluftpistoler, men det beste er om hver deltaker har hver sin så prøv å få lånt en hvis du ikke har.
Vi tar med oss ekstrautstyr så for de som ikke har blir det mulighet til å få låne.

Varighet: Kurset vil ta ca 2,5 timer og vi lager 1-2 tags alt ettersom hvordan tiden flyter.

Pris: 300kr

Materialer: Deltakerne får tags og pynt, og får bruke distress stains og spray som jeg tar med.


 








Kurs 2 - lørdag:

Vi skal lage et spennende minialbum med Tim Holtz Bird Cage die i romantisk stil med blant annet distress, litt spray og embossing, og lekre dekorelementer av blant annet papirleire.


Kurset koster 300 kroner og varer ca. 2,5 timer.
Dere får alt av materialer utdelt på kurset.

Du bør ha med hvis du har:
Saks
Blyant (gjerne trykkblyant m/viskelær)
Ink blending tool
Brun stempelpute (gjerne Memento Rich Cocoa)
 Viskelær
Flytende lim som tørker blankt
Glue Dots
Hulltang



Her er kva ho skriv om seg sjølv:

Jeg heter altså Camilla Halseth, er opprinnelig fra Honningsvåg i Nordkapp kommune, men har bodd i Tromsø siden jeg flyttet hit for å studere i 1997. Her bor jeg idag sammen med samboeren min Kristian og katten Zelda i en ganske så hvit leilighet med stort innslag av IKEA møbler:) 
Jeg har tatt hovedfag i allmenn litteratur og jobber for tiden på Bokhuset Libris på Jekta Storsenter hvor jeg er ansvarlig for kontor og hobbyavdeling og er fast kursholder. Jeg får der kombinere min kjærlighet til bøker med min dilla på scrapping - perfekt! 

I tillegg til å jobbe med scrappingen i butikken, har jeg i to og et halvt år vært en del av det kreative teamet til Ett trykk, noe som har vært helt topp og er en stor del av scrappehverdagen min:) I fjor ble jeg også spurt om å være med som DT hos Kreativ Scrapping, noe jeg ikke kunne si nei til og hvor jeg i dag trives utrolig godt. Jeg prøver også, så godt jeg får tiden til å strekke til, å bidra litt til Din fantasi - fra hobby til kunst bloggen, som er en fin blogg for ulike typer hobbyprosjekter. 

Som scrapper er jeg vel en litt alt mulig frøken som liker både blomster og blonder, røffere tags med kliss og klin, LOer og fargelegging:) Jeg synes også det er moro å lage esker og 3D-prosjekter. 

Ta gjerne en titt i bloggen min for å se litt mer av hvem jeg er og hva jeg sysler med av prosjekter:) cam-camsscrappehjorne.blogspot.com 

Vi ses på treff!


For påmelding til treff og kurs, kontakt:
stordascrappen@sklbb.no

1 kommentar:

  1. Gleder meg til treff og kurs med dere:) Har dere spørsmål er det bare å spørre. Vi ses!

    SvarSlett