Sider

torsdag 22. august 2013

Presentasjon av kursholder Jill Hansen!

Her er kva ho skriv til oss:


På høstens Stordascrap er jeg så heldig at jeg skal få holde 2 kurs for dere, forberedelsene er i full gang og jeg gleder meg masse! 
Jeg heter Jill Hansen, er mamma og sykepleier samtidig som jeg er en ihuga scrapper med et stort hjerte for fargelegging. 
Jeg har scrappet siden 2010. Jeg lager for det meste kort og det jeg liker aller best er å fargelegge med mine Copic. 
Jeg har vært på, og er på noen fantastiske design team i inn,- og utland. For tiden er jeg på designteamet til Kreativ Scrapping, Dutch Doobadoo, Magnolia og Copic Marker Norge. 
I april 2013 tok jeg min eksamen i fargelegging, og fikk i sommer tittelen European Copic Colouring Master. 
Jeg har tidligere holdt noen Copic kurs for Kreativ Scrapping og synes det er kjempegøy, og jeg håper dere kjekke Stordascrappen-damer vil bli med meg denne gangen. 

Kursene mine: 

Den første er et rent nybegynner kurs i Copic fargelegging. 
Vi skal her gå gjennom grunnleggende Copic bruk 
* Hva er Copic, farger, ulike typer, hvilke ark, osv 
* Grunnleggende fargelegging av hud, hår, klær 
* Tips om gode fargekombinasjoner 



Vi skal bruke følgende farger på kurset: 

E21,E50,E51,E53,E55,E93,B91,B93,B97,W5,W3,W1,W0,Blender 

Vi skal fargelegge et motiv fra LaLaLand som dere vil få utdelt på kurset. 
Kurset koster 350 kroner og går over tre timer. 
Tidspunktet blir lørdag kl 15 
Det vil bli noe muligheter til å låne tusjer på kurset, men vi vil også sette sammen kurspakker med de 14 fargene man trenger, Perfect Colouring Paper, og en mappe til en god pris. 
*** 




POSEKORT KURS 
Det andre kurset er et kombinasjonskurs hvor vi i tillegg til å fargelegge et motiv lager et posekort etterpå. 
Det vil være en fordel med fargeleggings kunnskaper fra før, da vi går raskere gjennom fargeleggingen her. 
Jeg kommer til å bruke og fortelle om Copic, men det er ingenting som tilsier at du ikke kan bruke andre fargeleggingsmedium om du vil det, 
men det anbefales da at du holder deg i samme fargeskala. 

Tidspunkt blir søndag kl 11.00 
Vi kommer til å lage et høstlig posekort i nydelige farger. 
Copic vi skal bruke er: 
E07-19-21-41-43-44-50-51-53-55-57-59-93, Y32-35-38, W5-3-1-0, YG 95-93-91 
(Alle fargene som er markert med sort er å finne i Jill sitt 72 sett som vil være til salgs på treffet til en gunstig pris) 

Du vil få utdelt stempelmotiv, og det du trenger av matriale på kurset. 

Du bør ta med om du har: 
* Copic i fargene over 
(Det vil være mulighet til å få kjøpt alle fargene på kurset) 
* Distress Ink i fargen Frayed Burlap eller Walnut Stain 
* Blending tool 
*Flytende lim som tørker blankt 
*Tapeglider eller annen dobbelsidig tape 
*3D puter 
Kurset koster 400 kroner 



















Kortet vil ikke bli identisk men er ment som en smakebit på hva kurset vil inneholde.



Velkommen til kurs! 
Klem fra Jill 

For påmelding til kurs kontakt: stordascrappen@sklbb.no

______________________________ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar